Tòtems de Vallgorguina 2

Aquesta és una variant més tècnica de la sortida: Tòtems de Vallgorguina
L'inici és a Canet de mar i de seguida les primeres pujades,per corriols, fins a la Creu de Canet. Continua cap a Sant Iscle de Vallalta, tot baixada, per corriols i pista.
A Sant Iscle, altre vegada pujada per pista fins a Cal Paraire, on la ruta comença a ser més planera amb petites pujades i baixades fins a Coll Blanc, on comença una baixada molt divertida que ens endinsa a la vall d'Ozinelles que ara per la tardor (també tot l'any) està fantàstica amb mil i una tonalitats marrons. Al final de la vall cal girar a l'esquerra i unes fortes rampes i tot seguit un corriol de baixada ens durà cap a la carretera d'Arenys a Sant Celoni. La creuem per anar al polígon i un camí marcat ens durà fins al pont de la pista que va cap el corredor. Cal pujar per la pista i ens pocs metres ja arribem al destí de la sortida.
La tornada passa pel mig de Vallgorguina direcció cap al coll de Senis (déu n'hi do amb la última pujada) Collsacreu, Arenys de munt i cap a Canet passant per Can Sala.

Qui vulgui anar-hi a peu, fent la aproximació en cotxe, en el mapa està marcat el lloc a on es pot aparcar. A peu cal seguir la ruta al revés, direcció cap a Cal Agustí i continuar una mica més amunt fins trobar una bassa.

Fotos

Dades GPS
El temps per fer el recorregut és de 4h:05 min.
La distància és de 49,6 km.