Queralbs - Pedrisses - Noucreus 2024

La sortida comença a tocar de Queralbs direcció cap a Coma de Vaca per la central de Daió. A 15 minuts del salt del Grill s'ha de fer un gir de 180º a l'esquerra per enfilar el camí cap a Pedrisses ( hi ha una senyal, rovellada d'un helicòpter).
Fins a les Collades, hi ha trossos amb branques una mica empipadores després només cal anar seguint el camí amb molt bones vistes tant mirant cap amunt com cap avall.
Un cop creuat el canal, no val a badar, ja que 15 minuts amunt s'ha de fer un gir cap a l'esquerra i després cap a la dreta per anar fins al començament de la Coma de Pedrisses. Per la Coma s'ha d'anar fent zigues-zagues fins arribar a dalt, hi ha un cartell.
Ara comença el tros que fa més mal al cervell, ja que tot és herba i la pendent molt pronunciada fins arribar al camí de Núria a Coma de Vaca. Ara cal seguir el camí fins dalt de la coma d'en Gispet des d'on es veu el coll de Torreneules i en aquest punt, pel dret fins dalt del Cim de la Coma del Clot.
Des de la Coma del Clot (Torreneules gran) només cal anar seguin el camí fins al coll de Noucreus.
Des de Noucreus tampoc hi ha cap problema, tot baixada fins a Núria.

El temps en moviment és de 5h 13 min.
El temps total de la sortida 6h 18 min.
La distància és de 17,0 km.